"הנה תמונה שלא הצגתי אתמול באו"ם"

דוד לזר No Comments on "הנה תמונה שלא הצגתי אתמול באו"ם"
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש אמש עם מזכ"ל האו"ם באן קי מון במטה האו"ם בניו יורק. בפגישה השתתף גם שר החוץ אביגדור ליברמן. ראש הממשלה נתניהו אמר למזכ"ל האו"ם כי איראן ממשיכה לפעול להשגת יכולת להתחמש בנשק גרעיני.

ראש הממשלה אמר למזכ"ל האו"ם ש"חמאס מבצע פשע מלחמה כפול – הוא משתמש בתושבי עזה כמגן אנושי ומכוון את הירי שלו לעבר תושבי ישראל. רה"מ נתניהו אמר כי אינו מתכוון להתנצל על כך שלישראל יש את כיפת ברזל כדי להגן על אזרחי ישראל".

נתניהו קבל על כך שהמועצה לזכויות אדם אינה ממקדת בדיקתה בחמאס שעשה שימוש במתקני או״ם כדי לירות לעבר ישראל, ואמר שישראל תיאבק בכך. נתניהו אמר כי "המועצה מוטה נגד ישראל ומגוננת על חמאס".

בנוסף נפגש נתניהו עם הפדרציות היהודיות בניו יורק, בנאום שנשא לפניהם – הציג נתניהו תמונה בה נראה פעיל חמאס מוציא להורג פלסטיני בעזה.

נתניהו השווה שוב בין חמאס לדאעש ואמר כי "בכל פעם שאני מגיע לאו"ם, המטרה שלי היא להציג את האמת כפי שהיא. הנה תמונה שלא הצגתי אתמול באו"ם. זוהי הוצאה להורג העומדת להתרחש. אך זה לא דאע"ש, זהו חמאס. במהלך הלחימה האחרונה בעזה, סמוך לתקופה בה דאע"ש ביצעו את המעשים המחרידים שלהם, חמאס הוציא להורג עשרות פלסטינים, רק על מנת להשליט פחד ולכפות על תושבי עזה להיכנע להם. נכון שיש כמה הבדלים בין חמאס לדאע"ש, למשל דאע"ש עורפים ראשים וחמאס יורה לאנשים בראש אך עבור הקורבנות ומשפחותיהם, הזוועה היא אותה זוועה", אמר ראש הממשלה.



0 תגובות